God morgon trötta söndag

Känner mig så trött idag och slut på energi. Vill bara gå och lägga mig igen.

Tar hårt på en att först tillbringa fredag kvällen med mina härliga kollegor och sen en dag på leklandet degen efter.😂 Börjar bli gammal tror jag.

Vi hade i alla fall superkul i fredags med jätte god mat, bowling och roligast av allt, rollerblades!! Alltså sjukt kul! 😃👌🏻 Balansen var inte där den borde så blev några vurpor men det var det värt.

Mina kollegor alltså!❤️ all kärlek till dom! Helt underbara!

Sen spenderade jag lördagen med Anna, Timmy och Pontus på leklandet och med middag på Mc Donalds. En super mysig dag med massa bus och glada barn. Åkte även och pussade lite på dunderklumpen.💕

Tid med underbara vänner är oslagbar! I

Idag får vi se vad vi hittar på. Lite städning står i alla fall på agendan. Men först morgonmys med lille söta Plutten. Harry tycker att han är jätte spännande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0