God natt

Nu är jag helt slut i mina ben! Klev precis ut ur duschen efter att ha kört ett benpass på gymmet. Fan vad bra jag är som kom iväg!! Heja! Japp jag behöver peppa mig själv för det är då inte kul att träna just nu. Allt känns bara så tungt och otroligt jobbigt så det gäller att vara konsekvent när jag väl är på plats och inte ge upp innan ett set är slut. 

 
Käkade middag från city gross bamsekasse idag, kycklingwok med basmatiris. Jag och Christer tyckte det var gott men våra kräsna barn var inte så förtjusta. 
 
 
 

Båda barnen har badat efter maten och blivit rena och fina. Borde passat på att ta fram rengöringsmedlet och skura hela badrummet då Elina tyckte det var en bra idé att spruta ner hela golvet med duschslangen. Men så duktig var jag inte. Nä det fick vara blött och otvättat. 

 
 
 
Nu ska jag sova.. är trött som få och lär inte få sova mer än några få timmar som vanligt. 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0