Heja mig!

NĂ€men tjena! Lite tyst igen,😂 sĂ€mst jag vet men jag har haft fullt upp med att inte göra nĂ„got sĂ€rskillt😉 Hoppade in nĂ„gra timmar pĂ„ jobbet i mĂ„ndags och ska Ă€ven göra detsamma senare idag. Elina Ă€r ledig idag ocksĂ„ dĂ„ jag fick slĂ€pa upp bĂ„da barnen klockan 6 för att Ă„katill verkstaden med bilen som skulle in pĂ„ service. SĂ„ vi Ă„kte bilen dit och bussen hem. Ett riktigt Ă€ventyr för mina barn som jĂ€mt Ă„ker bil.

VÀl hemma igen sÄ gick vi för att hÀmta en febrig Charlie. SÄ nu har vi allihopa gÄtt hem till mamma som sen ska passa alla barnen nÀr jag Äker ivÀg till jobbet. Hon fÄr vara avbytare tills Christer och Jaya kommer hem frÄn sina jobb.

Charlie spelar pÄ iPaden, Elina ligger under filten och kollar barnprogram pÄ tv:n, Evan har slocknat och jag dricker min första kopp kaffe. VÀlbehövligt!! Men mÄste knata hem och hÀmta Elinas pysselböcker som jag glömde hemma. Alltid Àr det nÄt man glömmer..

Saknar min Jacson men tur att Anna har hand om honom sÄ bra. Jag har ju i princip gett upp helt sÄ jag fÄr trÀffa honom ibland nÀr jag kan.



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0