Måndag, Tisdag och idag onsdag...

Tiden går fort och det är redan onsdag. En hemmadag idag då båda barnen är snoriga. Elina leker med lilla Plutten och Evan sover för tillfället. Själv ska jag försöka få lite gjort under tiden tänkte jag. Men soffan är också lockande måste jag säga. Igår var både jag och Christer och tränade på sats. Elina var hos mormor och Evan på minisats. Känner av i kroppen idag. Men jag behöver komma igång så det är bara bra. Blev ett ryggpass med lite mage som avslut. Härligt!
 

Tog Forevers härliga Argi + 30 min innan träning för bästa energiboosten. Den är så bra med innehåll av L-argenin och massa nödvändiga vitaminer.
 
Annars igår så hände inte så mycket. hämtade hem lite snäckor/sniglar som snälla Izabelle gav till mig som jag stoppade ner till kampfisken. Så nu får han återigen hjälp att äta upp lite alger. Han åt ju upp räkorna så nu får han dessa som kompisar i stället, lilla vackra surpuppan!
 
 
 Fick höra att min syrra skaffat en blå kampfisk till Charlie nu också. Så roligt! Dom är ju så snygga!
 
 
Elina lekte fotograf här hemma innan idag och tog lite bilder som hon ville visa så här kommer tre. :) Inte illa för att vara 4 år.
 

Nä dags att göra lite nytta...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0