vad trött jag blir

Ser nu på mitt tidigare inlägg att bilderna hamnat åt fel håll. Suck! Varför blir det så sen jag uppdaterade appen på telefonen. DÅLIGT!! Jaja ni såg kanske bilderna i alla fall. Men tråkigt att man ska behöva fota från ett visst håll med telefonen för att det ska bli rätt här när man bloggar från mobilen. Vilket jag gör oftast då jag alltid har den med mig. Någon annan som har samma problem?
 
Nu ska vi äta frukost. Elina är hemma idag, snorig och lite hostig. Och Christer är ledig så då kanske jag kan hinna göra något ärende som legat och väntat. Eller så tar vi en slappardag idag också. Har i alla fall dammsugit nu på morgonen så det är klart. Ska väl försöka ta mig iväg till gymmet så småningom också. Måste komma igång igen.
 
Denna lilla kille är på gnällhumör idag, eller så är han fortfarande trött.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0