Nu är hon i himlen.

Fina lilla Pip fick ikväll somna in. Jaya var här och åt middag med oss idag och så hjälpte hon mig att gå bort till veterinärkliniken så jag slapp göra det med två trötta barn. Vi sa hej då till henne här hemma och pussade henne en sista gång och sa att vi älskar henne. Elina var så fin mot henne! Hon sa att "Hej då Pip, nu ska du få åka till himlen" och så pussade hon henne med orden jag älskar dig. Alltså!!!!
 
Tusen tack Jaya för att du kunde följa henne tills hon tog sitt sista andetag. Vi fick som sagt bara en kort tid med henne men man fäster ju sig så fort och det känns sorgligt. Nu står hennes bur tom och väntar på att bli ur städad. Men det tänker jag inte göra i kväll. Barnen har somnat och jag kan tända ett litet ljus för Pip och ändå känna en liten lättnad att hon inte behöver ha ont. 
 
På bilderna nedan hade vi precis hämtat henne. Här ser man en liten knöl bara.
 

Och nu bara några veckor senare...
 

Det har ju gått så otroligt fort.
 
Ska äta en chokladboll nu då det är chokladbollens dag, sen blir det nog sovdags för mig med. Passar på att lägga mig tidigt så jag får sova så mycket det bara går.
 

God natt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0