En trött torsdag idag.

Dagarna går i ett och jag hinner knappt med. Känner mig konstant trött och ganska andfådd. Magen börjar att bli stor nu och bebisen rör sig massor. Allt känns lite extra tungt att göra nu så nu börjar man räkna ner.   Är i v. 29+5 idag så endast drygt 10 veckor kvar. Jag undrar så vem som gömmer sig där inne. Är det en pojke eller flicka??? Spännande! Samtidigt kommer jag på mig själv med att tänka, hur fasiken ska jag klara av 3 barn? Det kommer ju självklart gå men blir nog lite tuffare. Både Elina och Evan kräver ju sin tid och uppmärksamhet.

(null)

Denna veckan har Christer fyllt år också! Just den dagen så jobbade vi så olika tider och gick om varandra men vi åt god födelsedagsmiddag på pizza hut dagen efter. Mysigt med middag ute tillsammans hela familjen. Lite extra lyx i den ganska stressiga vardagen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I kväll lyxade jag med ett varmt bad och ansiktsmask från Forever Living. Skön avslutning på denna trötta torsdag. I morgon väntar kvällsjobb och mer vardagsstress. Måste verkligen börja strukturera upp allt lite mer. Eller så gott det går i alla fall. 

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0