Den ena sjuklingen byter av den andra.

Japp nu är Evan krasslig. Hostar och är hes, dock ingen feber än. Jag är ledig idag så han är hemma med mig. Får se hur han mår senare om han ev kan gå till förskolan i morgon eller inte. Mycket vab annars för min del. 


I helgen var jag i Jönköping med Pia på Elmia horseshow. Vi strosade mest runt och tittade på lite av varje och sov sen över på ett jätte mysigt hotell. Älskar hotellfrukost när man kan plocka på sig massa olika saker. 

Barnen var med Christer hos farmor och fick gå på en liten bus eller godisrunda. Evan vägrade sin dräkt och ville inte bli sminkad så läskig heller men lyckades ändå ”skrämma” till sig lite gottis.


Annars har förra veckan mest bestått av mys, vila, filmtittande, kalla promenader och lite lek. 



Nu har Evan precis somnat så jag ska passa på att slappa lite jag med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0