Ny vecka igen

Då var det måndag igen och den startade vi med ett besök på Bvc med Wvan där han fick mässlingvaccin. Han var jätte duktig och skötte sig kanon. Elina var lite jobbig bara då hon försökte få uppmärksamhet konstant när sköterskan pratade med mig. 


Sen åkte vi till förskolan och efter det for jag vidare mot Sköndal för att fixa naglarna som gått sönder lite. Slutade med att vi gjorde om alla istället.☺️ Så nu är jag fin igen.


Helgen har varit relativt lugn. Ett barnkalas på lördag och sen fick vi träffa nyaste kusinen på söndag eftermiddag. Julian har fått en lillebror, så himla fin!



Sen har vi ju varit ute med hundarna som vanligt och Elina hjälper till att hålla kopplet. 



Denna veckan ska jag jobba alla dagar. Så det är fullt upp. Men först ska jag dricka en kopp kaffe nu innan jag börjar. 



Kommentarer
Postat av: Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

snygga naglar

Svar: Tackar☺️
Jenny Säfström

2017-10-16 @ 13:42:38
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0