Regn, regn och mera regn...

Sitter i soffan med mina 4 små hjärtan, både barn och hundar. Kaffekoppen i högsta hugg och hör hur det regnar utanför. Känns som den här senaste veckan bara varit grå och regnig. Insåg även häromdagen att det faktiskt börjar bli riktigt kallt vissa mornar. Evan har inget ordentligt regnställ som är fodrat så idag var vi iväg till port 73 för att titta om lager 157 hade nåt bra inne, men icke. Kom därifrån med 4 nya tights till Elina istället. Samt 5 par vantar, 8 par strumpor till barnen och 3 nya bekväma trosor till mig. Allt detta för 500 spänn, som hittat!!
 
Beställde lite Mc Donalds till Elina och mig. Evan åt matlåda med korv och pasta. Han gillar inte hamburgare så mycket. SEn har jag vilat med Evan medans Elina tittat på film och lekt med sina leksaker. 
 
Så nu ska jag kika runt på lite sidor där det kan tänkas säljas fodrade regnställ. Sen blir det lite småjobb här vid datorn och matlagning. Älskar att vara ledig men ändå kunna jobba när jag vill. Fördelen med Forevers möjlighet. 
Är du också intresserad kanske att höra mer så är det bara att kontakta mig. Dessutom bjuder jag på ett superfint resekit om du vill boka en visning med mig.
På tal om resor, visst vore det skönt med en solresa nu när det bara regnar. Helt klart taggad på att lägga undan lite extra pengar på resekontot vid nästa lön. 
 
Bjuder på lite sol.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!
Vem ska ha fodrat regnställ? Messa mig. :)

Svar: Det är Evan som behöver
Jenny Säfström

2017-10-18 @ 18:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0