En sjukdag

Idag fick jag meddela jobbet att jag var sjuk. Migrän, världens ryggvärk och allmänt helt slut. Har sovit nästan hela dagen så nu mår huvudet lite bättre. Ska satsa på att jobba i morgon igen.


Tyvärr har min kropp börjat reagera så här ibland när jag känner mig stressad eller har gjort för mycket fysiskt. Och två dagar i rad har jag lyft massa på jobbet. Fast det har inte bara varit jobbiga dagar. Igår var jag även på utbildning inne i stan. Så roligt att man får möjlighet att utbildas på ett så roligt sätt med så trevliga människor runt omkring sig i Forever. 


  Tänk att så fantastiska produkter finns som är så otroligt sköna att använda. Heat lotion är verkligen min räddning mot min trötta, ömma rygg på kvällarna. Rekomenderas varmt!! 


Men som sagt så har denna dagen spenderats i sängen. Inte många knop här inte. Hoppas på en bättre dag i morgon! 

Igår fick vi även reda på att Christer utvecklat allergi mot hundarna. Även häst, mögel, kvalster... han har ju haft allergi mot katt och pollen innan men nu har lite fler saker lagts till på listan tyvärr, så nu måste vi hitta en lösning med framförallt hundarna. Väldigt tråkigt besked. 

Nu ska jag sova och försöka få bort sista huvudvärken inför i morgon. God natt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0