Fixardag

Skriv inläggstext 

Goddagens! Vad gör ni alla idag?


Själv har jag fixat ute på tomten hela förmiddagen och tvättat vårt förråd. Japp ibland är det jag som är mannen här i huset. Senare eller kanske i morgon tar jag tag i staketet som också behöver tvättas. Resultatet på förrådet.🌟🙏🏻 En jäkla skillnad!


Igår hann jag vara på jobbet i 3 timmar, sen ringde dom och sa att Evan var dålig i magen. Så det vart en vabbdag igår med fredagsgodis framför tv:n. Inte för att jag märkte nåt på Evan att han verkade dålig men men..


Fixade med lite leveranser på kvällen sen också när Christer kommit hem. 


Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad en stund. Sen får jag se om jag gör mer nytta idag eller om det får vänta tills i morgon. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0