Kvällsfix-bästa när barnen sover!

En ganska lugn dag idag med fortsatt kortdag på förskolan för Evans del. Jag passade på att vila medans båda barnen var iväg. Sen hämtning, en sväng till CRT för att köpa godis till hundarna, hämtat ut paket i två omgångar då dom missade ett paket, lämnat en stekpanna till Eva och hälsat på hennes dotter söta marsvin, badat med båda barnen ett och ett (=russin😂), och nu när barnen ligger i sina sängar och sover sött så har jag passat på att jobba/utbilda mig lite. Så skönt när jag får det gjort. 





Kanske vill just du låna hem lite produkter och testa. Jag fixar i så fall en låneväska med lite smått och gott så kan du testa i 3-4 dagar. Bara höra av dig så fixar vi det! 


Kika även in på min hemsida! 

http://myaloevera.se/jennysafstrom/

Japp jag är glad att få arbeta med bra produkter!!! Perfekt också att jag väljer själv hur mycket och när jag ska jobba.


Men nu är det dags att sova. 
Bjuder på en bild på stylade Evan från i morse!😍 Och de söta marsvinen så här på slutet. god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0