God kväll

Denna dagen har vi hunnit med en del. Trotsade regnet och begav oss iväg och både handlade på Ica Maxi, Ö o B och sen även på Skopunkten i port 73. Barnen behövde nya stövlar och Elina även nya foppatofflor inför vår resa som vi bokat. Och jag köpte även nya foppatofflor till mig själv att ta med mig då min ena toffel hemma är spårlöst försvunnen här hemma sen 1 vecka tillbaka. Så typiskt att den bara kunnat försvinna och trots att vi städat och letat så måste jag glömt kolla någonstans. Men men, nu har jag ett par nya så hittar jag den andra så har jag ett par extra.  Köpte även inneskor. Skönt att ha sen när vintern kommer och det blir kallt på golven. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Annars denna helgen har det mest blivit massa bus. Charlie och Elina har lekt konstant och Evan hakar ju på bäst han kan. 

Borde ta tag i den enorma tvätthögen som är tvättad och som bara ska vikas och läggas in, men har ingen lust. Bläää! Tar det nog i morgon. Nu vill jag faktiskt bara gå och lägga mig och slappa innan jag somnar. Men först ska ungarna somna. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0