Sol, bad å gnälliga barn

Hej från Cypern!
Jag erkänner, just nu ligger jag faktiskt inne på rummet med Elton själva. Jag orkar inte med mitt och Elinas tjafs längre. Hon trotsar mot mig som bara den och jag kände bara att mitt tålamod rann över. Bättre att ta en paus från varandra då än att  jag ska känna mig arg. 

Men igår han vi både bada i havet och snorkla, samt i poolen. Barnen är mer vilda än tama och är i vattnet heeeeela tiden. Skönt med uppvärmd pool så man inte fryser någonting. Elina har ju även hittat massa katter som hon vill gå och klappa. Bland annat en liten orange kattunge. Man önskar vara man kunnat göra mer för dessa stackars katter. Vissa i riktigt dåligt skick. 

Vi åt middag på pizza hut som båda barnen ville. (Inte för att dom åt men ändå🙄) sen promenerade vi hemåt.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag har vi bara varit vid poolen som sagt innan jag gick upp själv med Elton. Snart dags för lunch så bäst att ta 10 djupa andetag nu innan jag ska möta min lilla krigarprinsessa igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0