Tivoli och feber

Igår tog vi en tur in till Ayia Napa med bussen, käkade på McDonalds och gick på tivoli. Barnen fick åka massor av karuseller och även fiska hajar ur en snurrande damm precis som fiskdamm. Så vann dom små leksaker. 

(null)

(null)

Dagen idag har bjudit på bad, sol, lek i lekpark och en liten Elton som tyvärr fått feber.😔 Så nu ligger jag i rummet med honom så han ska få sova där det är svalt. Men han är i alla fall inte allmänpåverkad. Han har både ätit och varit pigg. Tur vi har alvedon med oss.

Christer är vid poolen med de andra två vilddjuren. Jag hann ju i alla fall bada innan lunch och även lyxa med en frappe med vaniljglass vid poolen. När jag kommer hem blir det andra bullar, då måste jag verkligen börja ta tag i min kropp igen. Så less på att känna mig slapp och degig. Köpte en jättefin blå navelpiercing igår inne i stan som jag gärna vet kommer se ännu finare ut med en finare mer muskulös mage. Sen att jag har en bristning rakt genom hela naveln, det är bara ett minne av att jag burit tre underbara barn.

(null)

Nu ska jag också passa på att vila lite. Blev inte mycket sömn i natt så kanske väst att passa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0