Bråk på en gång, så tråkigt

Idag har jag och Elton varit en stund hos min mamma på dagen. Försökt mig på en lite hurtigare promenad med hundarna som var måttligt roade i blasksnön. Sen hämtade vi de andra på förskolan och tänkte åka till affären och handla lite men jag kan säga att jag vände på parkeringen igen då Elina började med sina dumfasoner på en gång med gnäll och bråk. Så jag kände bara NEJ, jag vägrar gå in i en affär med henne när hon är så. Så nu här hemma har jag skickat upp henne själv på övervåningen då jag inte orkar med hennes bråk. Hon är riktigt jobbig nuförtiden. Blir så ledsen av att jag känner mig arg på henne typ hela tiden då hon bara tjafsar emot om precis allting. Så jag får handla i morgon istället eller beställa hem från nätet kanske.  

Invigde mm födelsedagspresent som jag fick av Christer idag när vi var ute och gick. Fick såna där airpods, trådlösa bluetooth hörlurar. Så bra!! Perfekt ju att slippa sladdar och perfekt att man även kan prata i dom.

(null)

(null)

Men nu står jag och Elton och lagar middag. Pasta carbonara har jag tänkt fast med bacon istället för skinka. Hoppas barnen vill äta, ingen hade ätit på förskolan idag. Kräsna ungar! 

Sen när Christer kommer hem så har jag en del vikning av tvätt att ta tag i samt sätta på en till maskin tror jag. Kanske försöka med ett hemmapass träning nu när jag rotat fram träningsredskapen igen. 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0