Mysig kväll igår

Taki, Marie och Julian kom ju över på middag och lek. Vi åt tacos och barnen röjde som bara den. Jag fick fina presenter i form av nytt linne och en stor kofta/poncho. Super super tack! Och lille Elton fick också fin present med ett set body och byxor. Snodde några bilder som Marie tagit under kvällen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Väldigt trevligt hade vi och det är så roligt när vi får besök. Barnen lekte och hade superskoj och ljudnivån var HÖG! Hahaha! Somnade sen gott i sina sängar allihop. 

Idag fick jag lite sovmorgon. Så välbehövligt! Sen har jag faktiskt röjt uppe i smådjursrummet så jag kan ta fram mina träningsredskap där inne. Måste försöka komma igång lite smått här hemma tänkte jag. Och väldigt skönt överlag att få det städat där inne då det såg ut som ett bombnedslag. 

Så nu när det är gjort ska jag och Elton åka hem till Nina som fyller år idag och fika lite. Christer och stora barnen är i affären nu och handlar försenat lördagsgodis. Det blev inget sånt igår så dom får lite idag istället. 

Hoppas ni alla haft en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0