Så mysigt när alla är hemma

God morgon!
Från massa snö och ljusare ute till grått, blött och blåsigt.  

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår passade vi på att ta en dag på Ikea. Kollade på lite garderober och handlade lite smått och gott. Bland annat köpte jag två olika tyger som dom hade nedsatt pris på som jag ska testsy med och försöka lära mig. Ena kostade bara 10 kr metern så det var billigt som bara den. Åt vår middag där också och fikade med varsin semla/ vaniljbulle. Gott gott!! Och barnen passade på att prova sängar och röja runt!😂 allt är som en stor lekplats för dom.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det är så mysigt att vara hemma hela familjen och kunna hitta på saker tillsammans. Bara ta vara på dagarna och umgås. 

Idag ska vi nog en sväng till Farsta så ungarna får klippa håret och Christer ska hämta ut några skor som kommit. Men först måste vi väcka vår sömntuta Elina. Hon är värre än en tonåring på mornarna,  så trött och allt går i slow motion.

Jag, Evan och Elton har myst framför tv:n hela morgonen och Evan är så söt som vill hålla i honom hela tiden. ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

Nä nu måste vi kicka igång den här dagen så vi hinner med det vi vill göra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0