Hela min värld vänds upp och ner

Som jag skrev i förra inlägget så grubblar jag mycket nu. Mycket pga barnen då dom inte är speciellt snälla mot mina nya kaniner. Så jag har faktiskt kommit fram till att det inte är rätt mot kaninerna att bo hos oss. Kommer omplacera alla för att minimera min stress. Så tråkigt när jag väl försöker att bygga upp mig själv på något plan och sen kraschar allt.  Kaninungarna har blivit födda och hunnit bli 4 veckor.  2 små rexbebisar och 5 normalpälsade rexbärare. Alla gudomligt söta och vissa redan borttingade. Det känns lite tungt just nu. Idag lämnade jag iväg två av mina fina kaniner. Ingenting går min väg känns det som. Är inte meningen jag ska få ha djur omkring mig. 

Försökte mig på att sy en klänning till mig själv nu i kväll för att tänka lite på annat. Blev fel så jag fick sprätta och sen så testade jag å då sitter den så jag ser ut som en stoppad korv då jag fortfarande är så tjock efter min graviditet. Jaja jag kanske smalnar på mig en vacker dag och det som blev fel får jag försöka fixa en annan dag. Nu är jag för trött. 

Annars består dagarna mest av tjat och bråk just nu. Har en liten förtonåring i Elina som är kaxig så det skriker om det. Och sen Evan som inte vet vad NEJ betyder. Suck! Tur att lille söta Elton är genomsnäll i alla fall. Än så länge.

Nää just nu känns det inge kul faktiskt. Hoppas att det vänder snart. 
Bjuder på ett gäng bilder av vad vi haft för oss. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0