Aaaa såå härligt

Alltså! Att kunna sätta sig ute på tomten (även om den just nu ser ut som skit) med en kopp kaffe, barn som leker, kaniner i hagarna och hundarna alldeles intill, det är livet! Saknas bara en häst som går och tuggar gräs. Någon dag kanske jag har min gård, vår gård. Finns en perfekt nu ute på hemnet förutom priset. Allt är så fasligt dyrt. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Älskar att vara omgiven av mina djur. Harmoni för själen. 

Stekte lite pankisar till ungarna samtidigt som jag åt en matlåda med lax. Multitasking på hög nivå.😂 så nu ska jag bara njuta en stund medans bebis sover. Alla mätta och glada!



Kommentarer
Postat av: emma

förstår att det är härligt att vara runt dina djur :)

Svar: Ja det bästa som finns!😍
Jenny Säfström

2018-06-07 @ 20:22:52
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0