Älskar skogen OCH att vara mammaledig!

Igår kväll när barnen lagt sig så gick jag med hundarna till skogen. Så mysigt, fridfullt och alldeles underbart! Jag älskar att gå i skogen. Saknar verkligen att kunna det när jag har barnvagnen med jämt. Men när barnen sover passar jag på. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En annan sak jag älskar är att vara mammaledig! Fy så skönt att inte behöva stressa på nåt jobb, även om det svider rätt mycket i plånboken. 
Men ska väl försöka jobba lite hemifrån kanske igen så jag täcker upp lite kostnader.

Nu är även Ester parad så om en månad hoppas jag på små bebbar. (om hon nu tog sig)😍 Tänk så mysigt!

(null)

(null)

Idag får kaninerna gå ute i omgångar i stor hage. Lilla Rosetta gjorde flera glädjesprång när hon var ute.  Och Snobben är jätte nyfiken. 

Nu ska jag börja med middagen. Sen får jag se om jag kanske åker in till stan på en AP för inspiration eller om jag blir kvar hemma. Bästa med Forever att man själv väljer när man vill jobba. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0