En varm helg på bondgården

Nu lider denna helg mot sitt slut och i morgon är det förskola och vardagsrutiner som gäller igen. Ungarna är i badet efter en helg utomhus. 

(null)

I torsdags åkte vi till farmor och hängde där ju hela dagen. Sov över och sen lämnade jag kvar Elina där tills på lördag. Och medans hon var kvar hos farmor passade vi andra på att åka ut till Berga Naturbruksgymnasium för Bergadagarna. Vi tittade på grisar, kossor, hästar, kaniner, en brandbil och bara hade det mysigt. 

Och idag så kom Snobben hit för att bo här en vecka igen när hans familj är på semester. Men Christer åkte iväg med barnen till Verga idag med och så åkte jag dit sista 1,5 timmen innan de stängde. Mysigt att tillbringa tid på landet och se alla djur. Synd bara att kaninhoppningen som brukar vara där var inställd detta år pga domarbrist. 
Men vi har i alla fall haft en mysig helg.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Just det. Daniel och hans barn var här igår också och grillade med oss. Fullt hus helt enkelt. 

Nu väntar jag bara in att alla barnen här hemma ska sova så jag kan gå till skogen med hundarna.


Kommentarer
Postat av: emma

vilken mysig kanin

Svar: Ja😍 jätte mysig!
Jenny Säfström

2018-06-04 @ 18:36:55
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0