Lite sjukstuga igen men snart sommarlov

Nu har en vecka till gått och jag kan väl inte säga att det varit den roligaste. Både Elina och Evan harr bytt av varandra med feber så vi har mest varit inne här hemma faktiskt. Men nu är dom friska igen och kunde gå tillbaka till förskolan igår och idag. Sen när jag hämtar dom där så går dom på sommarlov! En lång sommar med ledighet och förhoppningsvis massa skoj och fint väder. 

Vi har fått hem en till kanin, Blade. En 3 årig kastrerad hane. Jag vet han kan ju inte användas till aveln men han var så sjukt söt och kelig så jag kunde inte motstå. Dessutom så hjälpte jag en bekant när jag tog över honom då hennes barn blivit allergiska. 

(null)

(null)

Älskar hans fina färg som kallas viltgrå. 

Passade på att fota de andra kaninerna lite idag också. Alla är så söta så. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu vill jag bara hitta lite selar till dom så vi kan ut å skutta på ängen. Och kanske testa och se om dom kan/vill hoppa. 

Just nu sitter jag bara och tittar på när de skuttar runt med en minikopp kaffe. Perfekt när man inte behöver så mycket.  Köpte bryggaren på jobbet (RUSTA) och funkar finfint! Så söt är den också. 

(null)

(null)

Men snart är det dags att hämta de andra busarna. Dom fick lämna presenter i morse till sina fröknar. Christer köpte och jag fixade ordning. Det blev en kanna med godis i. 

(null)

Väldigt uppskattad så det var kul! 

Annars i veckan har det inte hänt så mycket faktiskt. Jag har börjat komma igång lite smått med träningen vilket känns bra. Kört några pass och lite själv på gymmet tillsammans med Jenny.  Och i helgen som kommer blir det mer träning och kalas för barnen. Deras vän Eden fyller 3 år. 

Nu måste jag packa ihop mig och bebis och åka och hämta de andra. Tiden springer iväg! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0