Äntligen lite tid

Hej alla och god kväll! Äntligen fick jag lite tid till bloggen och till symaskinen. Färdigställde en body till Elton nu på kvällen som jag blev ganska nöjd med faktiskt trots lite missar. Men det var första gången jag använde en bandkantare och tvillingnål, så då r det helt klart godkänt!

(null)

Ett sött tyg tycker jag!

Innan idag har Jenny varit här och lånat vår tvättmaskin samt att hennes barn har lekt här en stund. Det fick bli pizza till middag enligt alla barnens önskemål. Hjälpte även Eva på förmiddagen och skjutsade henne till doktorn. Hon har haft feber länge till och från så hon behövde ett sjukintyg. 

Hennes dotter fick faktiskt följa med och rida på Jacson i söndags. Alltså den hästen är bara för go!❤️ Vätldens bästa, snällaste Jacson! Så älskad av alla som går träffa honom. Saknar att ha honom jämt, men får nöja mig med så som jag har det nu.  Blev i alla fall två långsidor i ridhuset i galopp för min del också tillsammans med Julia. Hon fick inte fram honom själv så jag satte mig upp bakom sadeln på rumpan och red med henne. Finns någon snällare häst?? Näää jag tror faktiskt inte det.

(null)

(null)

Elina red också en stund, och efter alla var färdiga så fikade vi hos Anna. 

De andra dagarna som varit har rullat på som vanligt. Man tänker att man ska hinna mycket på dagarna när man är hemma men det gör man inte. Bebis vill ha uppmärksamhet nästintill hela tiden så det blir mest mys i soffan faktiskt med en kopp kaffe.  Träffade en gammal kompis här hemma igår också vilken var väldigt trevligt. Lisa som jag ridit tillsammans med när jag var typ 15-16 år. Hon har också en liten bebis som är född ca 2 veckor innan Elton. Roligt att ta upp kontakten igen!😃 Så i morgon ska jag hem till henne och fika lite och se hur hon bor och har det nuförtiden. 

Men nu är det dags att sova. Bjuder på en bild på finaste grabbarna!❤️
God natt!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0