Hello

Hej igen!😃 
Sitter i min mammas soffa med sovande bebis i famnen. Snart dags att hÀmta de andra barnen pÄ förskolan. Kan inte hjÀlpa att jag jÀmt fÄr lite dÄligt samvete att dom Àr pÄ förskolan nÀr dom egentligen kan vara hemma med mig. Men det Àr inte hÄllbart alla dagar att dom Àr hemma dÄ det blir mycket brÄk nÀr de blir understimulerade. Och jag kan inte vara pÄ tre stÀllen samtidigt. Elina tycker dessutom det Àr roligt att leka med sina kompisar som finns dÀr.

Elton har idag varit pĂ„ BVC och fĂ„tt rotavaccin.  Han var sĂ„ duktig sĂ„ och han börjar Ă€ntligen mĂ„ bĂ€ttre efter den hemska förkylningen han haft i flera veckor. 

MĂ„nga hemmadagar har det blivit och vi har fĂ„tt besök av mina snĂ€lla vĂ€nner som kommit och fikat trots med risk att bli förkylda. 

Jag har nu nÀr jag varit hemma sÄ mycket Àven lyckats sy bÄde en klÀnning och en kjol till Elina. Och Elton har fÄtt prova flaskan för första gÄngen efter att jag pumpat. Kan ju vara bra att det fungerar om jag behöver vara borta en lite lÀngre stund nÄgon gÄng.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0